szkolenie organizacja pracy
Biznes Praca i edukacja

Jak skupić się w pracy?

Pracodawcom i właścicielom firm zależy, aby wykonywane obowiązki były jak najbardziej efektywne. A pracownicy z kolei narzekają na brak możliwości skupienie się w pracy w biurze i spadek swojej mocy. Jak rozwiązać ten problem?

Praca w biurze nieraz bywa dość uciążliwa. Przestrzeń zaaranżowana w tak zwany open space utrudnia pracownikom wykonywanie ich obowiązków zawodowych. Do największych wad tego systemu pracy należą hałas i niemożność poukładania własnych myśli. Duża liczba ludzi wokół, którzy próbują wykonywać powierzone im zadania np. poprzez wykonywanie telefonów, dostęp do mediów społecznościowych, plotki ze współpracownikami potrafią rozproszyć. Jak jednak poukładać pracę, aby zarówno zadowolenie pracowników, jak i ich efektywność były wysokie?

Jak rozwiązać problemem z koncentracją?

Koncentracja to podstawa. Warto wprowadzić możliwość zapisywania swoich zadań w formie elektronicznej, co pozwoli usystematyzować pracę. Jako pracodawca możesz postarać się wprowadzić ulepszenia w organizacji przestrzeni biura. Warto zacząć od wydzielenia miejsca, w którym pracownicy mogą wykonywać połączenia telefoniczne. Jeśli zauważasz, że praca Twojego zespołu rozregulowała się, zorganizuj szkolenie organizacja pracy. To pomoże ustalić, jakie są wady obecnego systemu pracy i co zrobić, aby je wyeliminować. Warto też postarać się tak wprowadzić zmiany w sposobie pracy, aby nie ucierpiały na tym relacje pracowników, które napędzają ich do osiąganiach świetnych wyników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *